Czas  4 godzin 21 minut

Uploaded 29 września 2019

Recorded września 2019

Obejrzane 12 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Igualada, Catalunya (España)

Ruta en BTT amb inici a Igualada. Avui la ruta és força dura i amb força trams de senders i curriols tècnics ,per a disfrutar i treure adrenalina a tope. (no fer la ruta si ha plogut els dies anteriors)

Agafem camí de terra que ens fa pujar moderadamente direcció a Can Vives, i que mica en mica mes durillo per la zona de Puigfuber i fem forta pujada per pista principal que em fa enfilar fins als Molins de Rubió.

Foto panoràmica de rigor... i agafem pista engravada direcció Castellfollit fins a trobar a l'esquerra un sender molt guapo i fàcil combinant amb camí dins de bosc fins al Collet de les Forques i baixo cap a la pista forestal principal, on anem a l'esquerra en direcció al poble de Castellfollit del Boix, on fem la parada a esmorzar a Ca l'Andorrà.

Fem petit tram de carretera asfaltada per a enllaçar a la dreta amb un llarg corriol per la Costa del Vila, on tenim unes vistes panoràmiques espectaculars.

Aquest curriol ens porta fins al camí forestal de descens ràpid paral·lel al Torrent de Can Vila, on segueixo camí avall per evitat la zona on hi ha una zona de cultiu d'Abelles i mel.

Passem aprop de la masia de Cal Xasquet, per camí ample.

Continuem per pista asfaltada direcció Permanyer on girem a l'esquerra per pista cap a Cal Callo, continuem per camí de terra fins a agafar sender a la dreta direcció al Puig de Mussol.
Seguim pel sender fent-lo mes llarg agafan el caminet de la dreta i realment val la pena (direcció a la Obaga de Viladés).
Continuem per un sender molt guapo a l'esquerra que ens fa enllaçar amb el camí ample i passats uns metres entrem en un sender a la dreta i 200 metres després tornem a agafar a la dreta el curriol una mica tècnic i de mes de 1 km de distància, súper entretingut i recomenable.

Passem per les cases de Ca l'Aguilera de les Rovires i després tornem a agafar un curriol que ens baixa fins a atravessar la riera, i fem sortida de sender en pujada.

Agafem camí ample que passa per la Font de Can Brunet i agafem nou sender de 1,5kms molt xulo i ràpid. Ara tapat l'inici per branques de tallada/neteja forestal, i fem una petita variació que ja comença a estar marcada per la cantitat de gent que ja la està fent.

Pugem per camí i sender en pujada dins de bosc fins a trobar la carretera.

Passem pel costat de la Font de Ventaiols i pujo cap al Turó del Corralot , i després ja combinem senders fins al poble de Òdena.

Passem per la Hípica... fent sender llarg pel costat i, ja la part final de la ruta per camins de La casa nova fins al Bosc del Maringallo. Arrivada a Igualada per la carretera (pocs metres).

Ruta perfecte pels amans dels senders i curriols tècnics.
No fer aquest track si ha plogut pel perill de quedar-nos ven enfangats en algún punt.

Ruta en eMTB i MTB de 47 kms
velocitat mitjana :14 km/h
ruta feta amb eMTB (jo) i MTB rígida (company Lluís)

Ruta dura pel trencacames de puja i baixa dels senders.
Perfecte per a fer en MTB si es te una forma física mitjanament bona.

kms gps: 41,4kms
vel media: 13,5
temps total 3:24 + esmorzar
928m+

Foto panoràmica des de la Serra de Rubió

Bar

Zona acampada en refugis indis