Czas  5 godzin 52 minut

Recorded czerwca 2016

9,0

Obejrzane 160 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu  Herbeset, Valencia (España)

Volta xula i variada, sense grans dificultats, exceptuant l'última pujada pel Barranc de Serra Plana, força dura.
Sortim d'Herbeset per la carretera direcció Nord i agafem un trencant amb un cartell indicador de PR. Arribem al Mas de la Carcellera. A pocs metres arribem a un tram asfaltat. Trobem un camí a l'esquerra que ben aviat deixarem per tirar avall per un sender fins als Ullals de la Carcellera, naixement del Riu Cervol. Molt bonic i ideal per refrescar-se. Tornem a la pista passant per diferents masos. En arribar al Mas de la Font d'en Torres (hi ha una tanca) ens trobem una enorme casa rural molt ben arreglada. Fem una bona pujada fins la carretera que careneja la Serra de Palos. Baixem per una pista que passa per sota unes parets de roca espectaculars i creuem el Barranc de Cap de Terme, amb aigua. Fem una altra pujada fins la Torre d'en Guaita, bé, abans de creuar el riu hem fet una extensió per error i hem hagut de remuntar una mica. En tornar ens hem tornat a despistar, doncs no duem cap track i a vegades fa mandra treure el mapa. Encarem una dura pujada que ens torna a la carretera i a Herbeset.