Moving time  3 godzin 41 minut

Czas  6 godzin 12 minut

Współrzędne 5091

Uploaded 17 stycznia 2020

Recorded stycznia 2020

-
-
445 m
147 m
0
8,5
17
34,06 km

Obejrzane 29 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Argelaguer, Catalunya (España)

Las rutas circulares forman parte de nuestros trayectos para conocer todos los rincones de la Provincia de Girona. La idea de este tipo de rutas es empezar en un pueblo de la Provincia y dando una vuelta circular regresar al mismo pasando por unos caminos por los que no habíamos pasado antes en nuestras anteriores rutas.

Gracias al Mapa del Mundo de Wikiloc nos situamos sobre la población que queremos visitar y sus alrededores y podemos marcar caminos de paso por los que nunca antes habíamos pasado.

En este caso la ruta circular es por Argelaguer

Saliendo de esta población, llegamos al territorio de Garrul, que era una persona encantadora, que conocimos en una ocasión y que se dedicó durante años a edificar una serie de construcciones con materiales de la zona, y que tuvo dificultades para lograr mantenerlas en pié. Allí también tenía su huerto. Ahora que está muerto han arreglado la zona y la han señalizado para facilitar las visitas. Si levantara la cabeza, ahora sí que estaría contento, después de tantas dificultades para mantenerla en pié.

Una vez pasado el parque, se llega a Sant Jaume de LLierca y a partir de aquí se sube hasta la Miana por una carretera asfaltada durante más de siete kilómetros.

Siguiendo la pista forestal, pasamos por Sant Fruitós de Ossinyà y descendemos hasta Besalú.

Comemos de supervivencia en un restaurante de Besalú de la Plaza de Sant Pere y ante la inminencia de una tormenta tomamos el camino más corto que pasa cerca de la Autovía. Llegamos justo en el momento que estalla la tormenta.

Qué lástima la Masía de can Guell que está abandonada.

TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Les rutes circulars formen part dels nostres trajectes per conèixer tots els racons de la Província de Girona. La idea d'aquest tipus de rutes és començar en un poble de la Província i donant una volta circular tornar a el mateix passant per uns camins pels que no havíem passat abans a les nostres anteriors rutes.

Gràcies a el Mapa de l'Món de Wikiloc ens situem sobre la població que volem visitar i els seus voltants i podem marcar camins de pas pels que mai abans havíem passat.

En aquest cas la ruta circular és per Argelaguer

Sortint d'aquesta població, vam arribar a territori de Garrul, que era una persona encantadora, que vam conèixer en una ocasió i que es va dedicar durant anys a edificar una sèrie de construccions amb materials de la zona, i que va tenir dificultats per aconseguir mantenir-les en peu. Allà també tenia el seu hort. Ara que és mort han arreglat la zona i l'han senyalitzat per facilitar les visites. Si aixequés el cap, ara sí que estaria content, després de tantes dificultats per mantenir-la en peu.

Un cop passat el parc, s'arriba a Sant Jaume de Llierca i a partir d'aquí es puja fins a la Miana per una carretera asfaltada durant més de set quilòmetres.

Seguint la pista forestal, passem per Sant Fruitós de Ossinyà i baixem fins a Besalú.

Mengem de supervivència en un restaurant de Besalú de la Plaça de Sant Pere i davant la imminència d'una tempesta prenem el camí més curt que passa a prop de l'Autovia. Arribem just en el moment que esclata la tempesta.

Quina llàstima la Masia de can Güell que està abandonada.
zdjęcie

Argelaguer

zdjęcie

Al lado del Río Fluviá

zdjęcie

Sant Jaume de LLierca

zdjęcie

Fotos

zdjęcie

Foto

zdjęcie

Info

zdjęcie

La Miana

zdjęcie

Hasta aquí es asfalto

zdjęcie

Sant Fruitós

zdjęcie

Foto

zdjęcie

Besalú

zdjęcie

La tormenta

Komentarze

    You can or this trail