Czas  4 godzin 11 minut

Recorded kwietnia 2019

7,8

Obejrzane 68 razy, pobrane 4 razy

w pobliżu el Palau d'Anglesola, Catalunya (España)

Avui he anat amb la meua dona a voltar pel Pla d'Urgell. Hem deixat el cotxe al Palau i hem pedalat per pistes de terra, amb algun tram d'asfalt, fins a l'Estany d'Ivars/Vila-Sana. Hem parat a Cal Sinén per a fer un mos i, en lloc de continuar donant la volta, ens hem arribat fins al Castell del Remei. Després de donar-hi un tomb, hem tornat a Cal Sinén i hem entrat a visitar-lo. Després hem acabat de donar el tomb a l'estany i hem tornat cap al Palau per altres camins.

Val la pena pedalar pel Pla d'Urgell i per vora de l'estany. És una zona ben bonica. Si no coneixeu l'estany, podeu fer una visita virtual aquí.

Si teniu ganes de pedalar més, podeu venir des de Lleida tot seguint la ruta que vam fer l'altre dia.

Apa, bona ruta!!

Taules pic-nic

Taules_pic-nic

Cal Sinén

Cal Sinén és el centre de visitants de l'Estany d'Ivars/Vila-sana. Trobareu tota la informació necessària per a visitar l'estany i el seu entorn a https://estanyivarsvilasana.cat/. A l'extrem est de l'estany hi ha un canyissar on hi habiten cavalls per controlar-ne el creixement.

Vallverd

Camí_de_Linyola

Vila-Sana

Plataner de Vila-Sana

Plàtan monumental de Vila-sana. En aquest enllaç hi trobareu els detalls.