Moving time  3 godzin 41 minut

Recorded stycznia 2018

7,9

Obejrzane 1299 razy, pobrane 97 razy

w pobliżu Llançà, Catalunya (España)

pujades fortes amb pedra solta pero gens dificil
vistes molt boniques a 600 m. d’altitut de tota la plana de l’Emporda del Pirineu i el litoral Colera, Llançà, Port de la Selva amb vista general del Cap de Creus

zdjęcie

5 Opinie

• Zdjęcie Akhim

Akhim 2018-01-26

Molt bon dia :
    Si no ès molta molèstia , m'interesaria saber mès informació d'aquesta ruta .
    som d'Olot, i voldriem fer aquesta ruta la propera setmana,
    voldriem saber si hi ha trialeres o ès tot pista , etc. ertc.
    també el temps que hi podem estar , perqué veig que la vareu fer amb bicis elèctriques , i nosaltres no hi anem.

moltes gràcies.
    salut i pedals.

• Zdjęcie Estartit.tv

Estartit.tv 2018-01-26

practicament tot es pista sense dificultat, fora de la pedra solta i el pendent en algun tram puntual.
    Amb electriques resulta mes facil pero 4,30 h en moviment real amb bici normal podria ser una referencia per gent en forma

• Zdjęcie Akhim

Akhim 2018-01-26

Moltes gàcies Estartit.tv , si el temps hi acompanya , dimarts que vé , potser l'anem a fer.

salut i pedals

• Moisesallimit 2018-08-08

I have followed this trail  zweryfikowane  View more

Ruta facil en un entorn privilegiat. Apte per a tothom.

• antoni serrano 2019-12-09

Molt maca ruta, ara bé per sort la vàrem fer al reves de com està al track nomès en quant la segona part, es a dir pujar a Esquers pel Puig del Llop i baixar per Sant Silvestre. D'aquesta forma la pujada al Puig d'Esquers es fa per pista en bastant bon estat, tot i així es prou dura pels desnivells, i la baixada es fa per camins en bastant mal estat, probablement afectats per les plujes i nul manteniment, algun tram molt descarnat. Ara bé si es vol fer en bici elèctrica es de suposar que la pujada per camins trencats en mal estat pot ser divertida, pero entenc que en aquest cas es necessita un cert nivell de control de la bici. Gracies per la ruta