Czas  4 godzin 24 minut

Uploaded 17 kwietnia 2011

Recorded kwietnia 2011

Obejrzane 3023 razy, pobrane 85 razy

w pobliżu Cardona, Catalunya (España)

Aquesta ruta ha estat revisada 17-10-2017 i s'han actualitzat les fotos.

Sortim amunt, de Cardona, que ja va bé per escalfar-nos, anem lleugers de roba i fa fresca, pugem doncs fins al Vilar Rural i fem una baixada i una pujada arribant a Santa Cecília, a partir d'aquí ens fem un fart de baixar, suaument fina a Sant Martí de Fontelles i amb força pendent fins arribar al torrent de cal Manel Barraca que travessem a gual i que serà el punt mes baix de la ruta.

Comencem a enfilar-nos cap a Davins i mig planejant passem pel Lloreda i Guals, aquí ens enfilem de valent fins arribar a la carena amb unes vistes espectaculars de la serra de Castelltallat, fem unes dents de serra fins arribar a la Creu de Llaceres, bona vista de Matamargó i ens deixem caure fins la carretera que puja de Salo, travessem el pont de les Dues Aigües i agafem la pista asfaltada que puja cap a Prades de la Molsosa.

Quan hem fet cap a dos quilòmetres arribem a una desviació, trenquem cap a la dreta i agafem un camí que baixa cap a l’Oliva, que ens queda a l’esquerra , més a prop, tambe a l’esquerra veiem l’ermita de Sant Pelai de l’Oliva, seguim el camí de la dreta i ens porta a travessar la carretera de Salo, un altre cop, agafem una pista i passant pel costat de l’ermita de Sant Miquel de Vallmanya i arribem a Vallmanya d'on marxem per una bona pujada fins a Cererols i tot baixant creuem la rasa de Cererols, de pujada passem per les cases de Matamargó i ens arribem a Sant Pere de Matamargó.

Baixem a creuar la riera de Matamargó i passem pel molí de Torrescassana, tornem a pujar seguint la tònica de la ruta, per arribar a Bergús, visitem Sant Joan de Bergús, passem per l’Hostal de Fontanelles i per un camí paral•lel a la carretera anem tirant per la Costa de Sant Quintí fins arribar a la pedra del Francès, creuem la carretera i pel Mujal i cal Caelles arribem a Cardona, passem per la torre de Meer i travessant el poble anem fins l’aparcament on tenim el cotxe.

Castell de Cardona

topetope3 2017-10-18

Ruta molt interesant

• guillermodeporte 2017-11-19

He fet la ruta avui, quin fred a primera hora, el terra gelat, m'ha recordat camins que tenia oblidats i he après nous camins.
    He trobat interessant la ruta per les esglésies i poblets recorreguts i sobretot per les pujades i rierols i quins boscos més bonics que tenim aquí.

Gràcies per la ruta

• guillermodeporte 2017-11-19

camins fàcils i costaruts, racons molt bonics.