Obejrzane 1267 razy, pobrane 83 razy

w pobliżu Calella de Palafrugell, Catalunya (España)

Numeros reals:
50,18 Km.
3:51:01 pedalant
13 Km/h
1230 desnivell acumulat
Sortida desde Calella de Palafrugell, agafant un tros del Cap Roig fins a Palamos, despres carril Bici fins Sant Antoni de Calonge, per pujar al Puig Cargol, creuan per pistes i corriols fins a Fitor, baixada a Can Calç, pujan el Puig d´en Calç i paran el Dolmen dels Tres Peus, annan el Puig de Cal Carrony, baixant a la Font de la Teula, Palafrugell, pujant per darrera al far de Sant Sebastia per tornar a Calella.

2 Opinie

• Zdjęcie jesus-run

jesus-run 2019-08-07

Molt xula, però no estic d’acord amb la valoració de Moderat. Els corriols i trialeres després de Fitor no son pas moderades. A mi m’han agradar força però has de tenir bona tècnica de baixada.

Després han vingut corriols en pujada en els que a mes de força has de tirar de tècnica. El meu company que no surt tant sovint ha patit.

• Zdjęcie guix's.mtb

guix's.mtb 2019-08-13

molt bona ruta, de moment la millor que he fet per la zona.