Pobierz

18 lipca 2021

lipca 2021

Obejrzane 4 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Bràfim, Catalunya (España)

Sortim de Bràfim, Montferri, Masllorenç i baixem per la trialera de la Bisbal, agafem direcció Iriada, Santa Oliva, La Gornal, i pujem pel costat de la cantera per agafar el sender La Picarola fins al Pantà de Foix (brutal), seguim per pista fins coronar La Serra del Gat, fem els tobogans fins arribar a la fita de Les tres termes, baixem cap a Vilanova (ens equivoquem un lloc i hi ha 20m que el camí no és transitable al fondo de xerivia.

La tornada de Vilanova, anem cap a Mas Trader, fem tot el fondo de les Tortes (pujada dura amb un final trencador), baixem pel sender del Senglar (brutal) i enllacem uns trams de pista amb senders de pujada i baixada fins arribar a Bellvei. Tornem a Santa Oliva, Albinyana, Can Gordei fins Masdelarbones, seguim fins Masllorenç i Rodonya, per acabar pujant per la Palanca i l’ermita del Loreto de Bràfim

Ruta dura, senders duus, pistes que van pujant un desnivell sostingut però un paissatge típic del mediterrani.