Pobierz

29 czerwca 2016

maja 2016

Obejrzane 1056 razy, pobrane 50 razy

w pobliżu Bellver de Cerdanya, Catalunya (España)

Bellver-Vall d 'Ingla-Rocaforadada-Gònec-Corriol Gònec-Cortariu-Bellver

Sortint de Bellver anem direcció a Talló i pugem per la pista de la Vall de l' Ingla .On hi ha la escultura del piercing agafem el camí de la dreta fins l' Artíc, passem la tanca forestal i continuem fins agafar el corriol que hi ha amagat a ma esquerra que ens porta al corriol de Rocaforadada, seguim el corriol i travessem el torrent que ens porta a la pista de la vall de Pi. Seguim pista amunt fins el refugi del Gònec. A la dreta del refugi agafem el corriol que ens portarà fins a Cortariu.(quasi 6 km de corriol uns dels mes macos de Cerdanya). Hi ha algun tram perillós quan passem per sobre la cantera de Pi amb barranc per sota, son pocs metres, si convé baixem de la bici. Un cop a Cortariu tornem tranquil·lament a Bellver.
Skrzyżowanie

Schronienie

Refugi del Gonech

• superben155 11 lip 2018

Molt bona ruta, el corriol desde gonec una pasada!!