Moving time  3 godzin 47 minut

Czas  5 godzin 29 minut

Współrzędne 5962

Uploaded 21 września 2018

Recorded września 2018

  • Rating

     
  • Information

     
  • Easy to follow

     
  • Scenery

     
-
-
223 m
2 m
0
10
21
41,84 km

Obejrzane 975 razy, pobrane 25 razy

w pobliżu Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

La idea de esta ruta era incluirla en la lista de Restaurantes que tenemos en Wikiloc. El Restaurante elegido era Can Casadellá de Serra de Daró y la verdad es que no ha merecido ser incluido en esta lista, ya que las expectativas no solo no se han cumplido, sino que no hay ninguna relación calidad-precio, antes al contrario está desbordado por ambos conceptos, y lo hemos borrado de nuestra lista.

Para llegar a Serra de D’aró hemos subido por el sendero paralelo a la carretera de la Ganga, que es difícil de seguir montado en la bicicleta y en el que hay que bajar varias veces.

Lo mejor de esta ruta es el descenso desde el Coll de la Ganga, hasta volver a encontrar la carretera GI-660. Se trata de un sendero de más de 2 kilómetros que puede bajarse a una velocidad alta.

En el río Daró cerca de Castell D’empordá, hay que tener en cuenta que no puede seguirse por el lado derecho ya que no hay salida, lo he indicado con un Way point.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

La idea d'aquesta ruta era incloure-la en la llista de Restaurants que tenim a Wikiloc. El Restaurant triat era Can Casadellà de Serra de Daró i la veritat és que no ha merescut ser inclòs en aquesta llista, ja que les expectatives no només no s'han complert, sinó que no hi ha cap relació qualitat-preu, ans al contrari està desbordat per tots dos conceptes, i ho hem esborrat de la nostra llista.

Per arribar a Serra de D'llaurar hem pujat pel corriol paral·lel a la carretera de la Ganga, que és difícil de seguir muntat a la bicicleta i en què cal baixar diverses vegades.

El millor d'aquesta ruta és el descens des del Coll de la Ganga, fins a tornar a trobar la carretera GI-660. Es tracta d'un corriol de més de 2 quilòmetres que pot baixar-se a una velocitat alta.

Al riu Daró a prop de Castell d'Empordà, cal tenir en compte que no pot seguir pel costat dret ja que no hi ha sortida, ho he indicat amb un Way point.
Zdjęcie

Santa Cristina D'Aro

Zdjęcie

Castell D'Aro. Miniatura del tren.

Zdjęcie

Platja D'Aro

Zdjęcie

Sant Antoni de Calonge

Zdjęcie

Foto

Zdjęcie

Foto

Zdjęcie

Info y Torre Lloreta

Zdjęcie

Coll de la Ganga

Zdjęcie

Info

Zdjęcie

La Bisbal

Zdjęcie

Castell D'Empordá

Punkt informacyjny

Por aquí no hay salida

Zdjęcie

Can Casadellá

1 comment

  • Zdjęcie RODRI1951

    RODRI1951 2018-10-15

    I have followed this trail  zweryfikowane  View more

    Ruta muy bien detallada i facil de seguir.

You can or this trail