Moving time  4 godzin 36 minut

Czas  7 godzin 3 minut

Współrzędne 7882

Uploaded 4 lutego 2021

Recorded lutego 2021

-
-
113 m
2 m
0
13
27
53,67 km

Obejrzane 25 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

RUTAS REPETIDAS, quiere decir que ya hemos pasado por todos los caminos de la ruta al menos en una ocasión.

Día gris de invierno sin el sol que no ha salido en todo el día, la niebla nos ha acompañado durante todo el recorrido y la temperatura no ha superado los doce grados.

Esta ruta es un paseo entre la zona de Palamós y Palafrugell, pasando por Vall-llobrega y Montrás, no tiene ninguna dificultad y presenta varias opciones para ir al mismo destino.

Para llegar a Palamós y regresar a Santa Cristina hemos utilizado casi el mismo recorrido que pasa por el Carril bici hasta Platja D’aro y la carretera C-253 a Sant Antonio de Calonge.

Desde Palamós hemos salido por la antigua carretera a Palafrugell y luego por el Figuerar hasta Vall-Llobrega y pasando cerca del Puig d’en Gotes hemos llegado a Montrás.

Hemos atravesado todo el pueblo hasta llegar cerca de la Autovía y por la zona del Cementerio llegamos a Palafrugell, que cruzamos por el centro hasta llegar al Carril bici, donde nos desviamos hacia Ermedás, pero a la que llegamos después de dar un rodeo por la Colina del Sol.

Para regresar a Palamós lo hacemos por el Carril bici que se encuentra por cualquiera de los caminos que se tomen pero teniendo en cuenta que hay que acercarse a la Autovía de Palafrugell. Nosotros hemos seguido durante un buen tramo el PR C-105.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

RUTES REPETIDES, vol dir que ja hem passat per tots els camins de la ruta a l'almenys en una ocasió.

Dia gris d'hivern sense el sol que no ha sortit en tot el dia, la boira ens ha acompanyat durant tot el recorregut i la temperatura no ha superat els 12 graus.

Aquesta ruta és un passeig entre la zona de Palamós i Palafrugell, passant per Vall-llobrega i Montràs, no té cap dificultat i presenta diverses opcions per anar a la mateixa destinació.

Per arribar a Palamós i tornar a Santa Cristina hem utilitzat gairebé el mateix recorregut que passa pel Carril bici fins a Platja D'aro i la carretera C-253 a Sant Antoni de Calonge.

Des de Palamós hem sortit per l'antiga carretera a Palafrugell i després pel Figuerar fins a Vall-Llobrega i passant prop del Puig d'en Gotes hem arribat a Montras.

Hem travessat tot el poble fins arribar a prop de l'Autovia i per la zona de l'Cementiri vam arribar a Palafrugell, que creuem pel centre fins arribar a l'Carril bici, on ens desviem cap a Ermedàs, però a la qual vam arribar després de donar una volta per la Colina del Sol.

Per tornar a Palamós ho fem pel Carril bici que es troba per qualsevol dels camins que es prenguin però tenint en compte que cal acostar-se a l'Autovia de Palafrugell. Nosaltres hem seguit durant un bon tram el PR C-105.
Zdjęcie

Sendero

Zdjęcie

Montrás

Zdjęcie

Palafrugell

Zdjęcie

Foto

Zdjęcie

La Colina del Sol

Zdjęcie

Ermedás

Zdjęcie

El plátano solitario

Zdjęcie

Palamós

Zdjęcie

Sant Antoni de Calonge

Zdjęcie

Platja D'Aro

Zdjęcie

Park central

Zdjęcie

Castell D'Aro

Zdjęcie

Santa Cristina D'aro

Komentarze

    You can or this trail