Pobierz

Długość śladu

41,4 km

Poziom trudności

Średni

zejść

204 m

Max elevation

106 m

Trailrank

55

Min elevation

1 m

Trail type

One Way

Czas

4 godzin 3 minut

Współrzędne

3370

Uploaded

30 maja 2017

Recorded

maja 2017
Be the first to clap
Share
-
-
106 m
1 m
41,4 km

Obejrzane 927 razy, pobrane 12 razy

w pobliżu Palamós, Catalunya (España)

Desde Palamós pasamos al otro lado de la C-31 por la zona de Sant Joan, y nos dirigimos hacia Vall-llobrega, donde tomamos el carril bici para regresar hacia el camino que pasa por el restaurante Can Sidro y desemboca al lateral de la C-31, que ya no dejaremos hasta llegar a Mont-Rás.

Llegamos al puente que va al cementerio de Palafrugell y tomamos el sendero que nos llevará a la Iglesia y al pueblo de Llufriu.

Cruzamos al otro lado de la C-66 y por el Pirinexus llegamos a Torrent, donde una vez pasado el Hotel Más de Torrent, giramos a la izquierda y siempre hacia el Norte, llegamos a divisar en la distancia Peratallada.

Aquí tomamos la carretera GI-651 y la seguimos durante un kilómetro para al llegar al hotel Aatu, girar a la derecha para llegar a Ullastret.

Por la carretera de Mata, llegamos a cruzar el río Daró, pasamos cerca de Fonolleres y atravesamos Parlavà en dirección a Foixá.

No entramos en este pueblo y rodeándolo por el Este, llegamos al camino que nos llevará a cruzar el río Ter y al final de esta ruta en Colomers.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Des Palamós vam passar a l'altra banda de la C-31 per la zona de Sant Joan, i ens dirigim cap a Vall-llobrega, on prenem el carril bici per tornar cap al camí que passa pel restaurant Can Sidro i desemboca al lateral de la C -31, que ja no deixarem fins arribar a Mont-ras.

Arribem al pont que va al cementiri de Palafrugell i prenem el sender que ens portarà a l'Església i al poble de Llufriu.

Creuem a l'altra banda de la C-66 i pel Pirinexus vam arribar a Torrent, on una vegada passat l'Hotel Més de Torrent, girem a l'esquerra i sempre cap al Nord, arribem a albirar en la distància Peratallada.

Aquí prenem la carretera GI-651 i la seguim durant un quilòmetre per l'arribar a l'hotel Aatu, girar a la dreta per arribar a Ullastret.

Per la carretera de Mata, vam arribar a creuar el riu Daró, passem prop de Fonolleres i travessem Parlavà en direcció a Foixà.

No entrem en aquest poble i envoltant per l'Est, arribem al camí que ens portarà a creuar el riu Ter i al final d'aquesta ruta a Colomers.
Zdjęcie

Montras

Zdjęcie

Llufriu

Zdjęcie

Torrent

Zdjęcie

Peratallada

Zdjęcie

Ullastret

Zdjęcie

Parlavà

Zdjęcie

Paso del río Ter

Pas al ter
Zdjęcie

Colomers

Colomers
Zdjęcie

Restaurant El xalet

Komentarze

    You can or this trail