Moving time  3 godzin 30 minut

Czas  7 godzin 24 minut

Współrzędne 4607

Uploaded 12 lutego 2021

Recorded lutego 2021

-
-
363 m
13 m
0
7,7
15
30,71 km

Obejrzane 21 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Santa Cristina d'Aro, Catalunya (España)

Hoy, al empezar la ruta hemos tenido que retroceder dos veces. Por la zona del golf están arreglando los márgenes del Ridaura y el camino estaba cortado. El Río no lo hemos podido cruzar por el caudal de agua que llevaba, así que hemos pasado por la carretera de Solius hasta encontrar el primer desvío hacia la Riera del mismo nombre.
Siguiéndola llegamos a Can Dalmau y subimos hacia el Matxacuca por el camino de más pendiente, es decir, enfilando hacia arriba, el de la derecha.

Una vez en el alto, continuamos por el mismo camino hasta encontrar el desvío hacia El Montclar y Sant Baldiri, que está franqueado por una cadena para impedir el paso de vehículos. Una vez en él, lo seguimos durante unos dos Kilometros que es donde encontramos el ascenso a La Dama de Pedra.

Puedes subir con la bicicleta hasta esta piedra, pero es difícil de ascender, por lo que la hemos dejado a unos 300 metros antes de llegar a la estatua. De aquí arriba, al Montclar hay unos 57 metros de altitud, es decir La Dama está a 350 metros y el Mont Clar a 407. He visto que hay algunos ciclistas que han conseguido llegar a la cumbre con la bicicleta, pero no lo aconsejo ya que hay que trepar por la montaña con la bici a cuestas.

Retrocedemos hacia Sant Baldiri, pero no llegamos a la Ermita ya que nos desviamos hacia la cima del mismo nombre.

Nos dirigimos hacia el Coll de L’Escorpí y en un sendero marcado con manchas azules descendemos a la pista principal para llegar al Coll de La Creu d’en Barraquer.

Aquí tomamos el difícil sendero hacia La Casa Nova y llegamos a ella por el tramo de pista forestal.

Pasamos esta Urbanización y por la zona de Les Comes, llegamos a la circunvalación de entrada a Sant Feliu de Guixols.

Hemos comido en el Restaurante Sa Marinada de este pueblo, frente al mar, y para regresar a Santa Cristina D’Aro hemos seguido el Carril Bici.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE

Avui, a l'començar la ruta hem hagut de retrocedir dues vegades. Per la zona de golf estan arreglant els marges del Ridaura i el camí estava tallat. El Riu no ho hem pogut creuar pel cabal d'aigua que portava, així que hem passat per la carretera de Solius fins a trobar el primer desviament cap a la Riera de el mateix nom.
Seguint-la arribem a Can Dalmau i pugem cap al Matxacuca pel camí de més pendent, és a dir, enfilant cap amunt, el de la dreta.

Un cop a l'alt, continuem pel mateix camí fins a trobar el desviament cap al Montclar i Sant Baldiri, que està franquejat per una cadena per impedir el pas de vehicles. Un cop a ell, el seguim durant uns dos Quilòmetres que és on trobem l'ascens a La Dama de Pedra.

Pots pujar amb la bicicleta fins aquesta pedra, però és difícil d'ascendir, de manera que l'hem deixat a uns 300 metres abans d'arribar a l'estàtua. D'aquí dalt, a l'Montclar hi ha uns 57 metres d'altitud, és a dir La Dama és a 350 metres i el Mont Clar a 407. He vist que hi ha alguns ciclistes que han aconseguit arribar al cim amb la bicicleta, però no ho aconsello ja que cal grimpar per la muntanya amb la bici a coll.

Retrocedim cap a Sant Baldiri, però no arribem a l'Ermita ja que ens desviem cap al cim de el mateix nom.

Ens dirigim cap al Coll de l'Escorpí i en un sender marcat amb taques blaves baixen a la pista principal per arribar a al Coll de la Creu d'en Barraquer.

Aquí prenem el difícil corriol cap a la Casa Nova i vam arribar a ella pel tram de pista forestal.

Passem aquesta Urbanització i per la zona de les Comes, arribem a la circumval·lació d'entrada a Sant Feliu de Guíxols.

Hem dinat al Restaurant Sa Marinada d'aquest poble, enfront de la mar, i per tornar a Santa Cristina d'Aro hem seguit el Carril Bici.
Zdjęcie

Can Dalmau

Zdjęcie

Fotos de Els carcaixells d'en Dalmau

Zdjęcie

Matxacuca

Zdjęcie

El Montclar

Zdjęcie

Subida al Montclar

Zdjęcie

La Dama de Pedra

Zdjęcie

Sant Baldiri al fondo

Zdjęcie

Coll de Sant Baldiri

Zdjęcie

Salida pista.

Zdjęcie

La Creu d'en Barraquer

Zdjęcie

Fotos

Zdjęcie

Salida a pista.

Zdjęcie

La Casa Nova

Zdjęcie

Sant Feliu de Guixols

Zdjęcie

Restaurante Sa Marinada

Komentarze

    You can or this trail