Moving time  3 godzin 37 minut

Czas  6 godzin 24 minut

Współrzędne 4699

Uploaded 16 lutego 2021

Recorded lutego 2021

-
-
377 m
18 m
0
7,7
15
30,84 km

Obejrzane 42 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Calonge, Catalunya (España)

Las rutas circulares forman parte de nuestros trayectos para conocer todos los rincones de la Provincia de Girona. La idea de este tipo de rutas es empezar en un pueblo de la Provincia y dando una vuelta circular regresar al mismo pasando por algunos caminos por los que no habíamos pasado antes en nuestras anteriores rutas.
Gracias al Mapa del Mundo de Wikiloc nos situamos sobre la población que queremos visitar y sus alrededores y podemos marcar algunos caminos de paso que no conocíamos. Aunque cada vez resulta más difícil no repetir trayectos por la cantidad de rutas que hemos subido a Wikiloc.
En este caso la ruta circular es por Calonge.

Salida del centro de Calonge y por caminos cercanos a la carretera principal a La Bisbal, hemos llegado a la Urbanización Río de Oro. En la zona del Mas Pere hemos encontrado un verdadero lodazal que hoy nos ha resultado difícil de pasar, imagino como debe estar en un día de lluvia.

Siguiendo de cerca la Riera de la Ganga, nos hemos dirigido hacia la Sureda d’en Pollines, donde el camino se complica y en el que abundan las piedras lo que te hace bajar varias veces de la bicicleta.Este tramo hasta encontrar la pista hacia Sant Cebriá d’els alls, es la zona más complicada de este ruta.

Descendemos hacia el Coll de La Ganga y pasamos al otro lado de la carretera para tomar una pista que va circulando entre tachuelas rompepiernas y que nos llevará al punto más alto que es el Puig Cargol, no sin antes pasar por la zona de La Cavorca y Can Ribot de Fitor.

Para descender a Palamós hemos pasado frente a la entrada de Santa María de Bell-lloc, por la antigua Hutchinson y por el Pi d’en Chana.

En Palamós comemos el Menú en el Restaurante La Salinera.

Para llegar a Calonge, hemos atravesado toda la Bahía de Palamós hasta la Riera de Calonge, que hemos seguido hasta la zona Industrial donde por su parte trasera sale un sendero que termina en la gasolinera del pueblo.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Les rutes circulars formen part dels nostres trajectes per conèixer tots els racons de la Província de Girona. La idea d'aquest tipus de rutes és començar en un poble de la Província i donant una volta circular tornar a el mateix passant per alguns camins pels que no havíem passat abans a les nostres anteriors rutes.
Gràcies a el Mapa de l'Món de Wikiloc ens situem sobre la població que volem visitar i els seus voltants i podem marcar alguns camins de pas que no coneixíem. Tot i que cada vegada resulta més difícil no repetir trajectes per la quantitat de rutes que hem pujat a Wikiloc.
En aquest cas la ruta circular és per Calonge.

Sortida de centre de Calonge i per camins propers a la carretera principal a la Bisbal, hem arribat a la Urbanització Riu d'Or. A la zona de Mas Pere hem trobat un veritable fangar que avui ens ha resultat difícil de passar, imagino com ha d'estar en un dia de pluja.

Seguint de prop la Riera de la Ganga, ens hem dirigit cap a la Sureda d'en Pollines, on el camí es complica i en el qual abunden les pedres el que et fa baixar diverses vegades de la bicicleta. Aquest tram fins a trobar la pista cap Sant Cebrià d'els alls, és la zona més complicada d'aquest ruta.

Descendim cap al Coll de la Ganga i passem a l'altre costat de la carretera per prendre una pista que va circulant entre tatxes trencacames i que ens portarà a el punt més alt que és el Puig Cargol, no sense abans passar per la zona de La Cavorca i Can Ribot de Fitor.

Per baixar a Palamós hem passat davant de l'entrada de Santa Maria de Bell-lloc, per l'antiga Hutchinson i per el Pi d'en Chana.

A Palamós mengem el Menú al Restaurant La Salinera.

Per arribar a Calonge, hem travessat tota la Badia de Palamós fins a la Riera de Calonge, que hem seguit fins a la zona industrial on per la seva part posterior surt un sender que acaba a la gasolinera de poble.
Zdjęcie

Vaya lodazal

Zdjęcie

Por el de la derecha no

Zdjęcie

Fotos subida

Zdjęcie

La pedrera

Zdjęcie

Charca

Zdjęcie

Salida a pista

Zdjęcie

Pozo

Zdjęcie

Coll de la Ganga

Zdjęcie

Cruce Fitor - Sta.Llucia - Mas Calç

Zdjęcie

Can Ribot

Zdjęcie

Geodesic Puig Cargol

Zdjęcie

Al fondo Castell de Vilaromá

Zdjęcie

Cruce Calonge - Sta.Mª Bell-lloc

Zdjęcie

El Pi d'en Chana

Zdjęcie

Palamós

Zdjęcie

La Salinera

Zdjęcie

Sant Antoni de Calonge

Zdjęcie

Riera

Zdjęcie

Cruce Calonge Mas Pallí

Zdjęcie

Tunel

Zdjęcie

Calonge

Komentarze

    You can or this trail