Moving time  3 godzin 42 minut

Czas  7 godzin 2 minut

Współrzędne 5243

Uploaded 9 lutego 2021

Recorded lutego 2021

-
-
152 m
15 m
0
8,7
17
34,93 km

Obejrzane 60 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Ullastret, Catalunya (España)

Las rutas circulares forman parte de nuestros trayectos para conocer todos los rincones de la Provincia de Girona. La idea de este tipo de rutas es empezar en un pueblo de la Provincia y dando una vuelta circular regresar al mismo pasando por algunos caminos por los que no habíamos pasado antes en nuestras anteriores rutas.
Gracias al Mapa del Mundo de Wikiloc nos situamos sobre la población que queremos visitar y sus alrededores y podemos marcar algunos caminos de paso que no conocíamos. Aunque cada vez resulta más difícil no repetir trayectos por la cantidad de rutas que hemos subido a Wikiloc.
En este caso la ruta circular es por Ullastret.

Desde aquí nos dirigimos hacia Sant Iscle D’Empordá por una pista amplia que era el antiguo camino vell de la Bisbal D’Empordá.
Llegamos a este pueblo después de pasar frente al Mas d’en Casadella que se hizo muy conocido después de concursar en el programa de TV3 Joc de Cartes, atravesar el Río Daró y la carretera GI-643.

Queríamos visitar la Font de Sant Iscle que figura en el mapa cartográfico, pero no la hemos encontrado por ninguna parte. Lo que si hemos conseguido es llegar a Ultramor por entre campos de árboles frutales.

Nos dirigimos hacia el Ter siguiendo en paralelo la carretera a Verges y cuando llegamos cerca del río, lo seguimos hasta llegar a la Illa d’avall, que es donde nos apartamos de él para subir un en duro ascenso a la zona del Sorral de la Resclosa y dando un rodeo a Els Masos y a Foixá.

Para llegar a Rupiá hemos seguido un camino entre campos y muy enfangado que sigue de cerca a la carretera GIV-6422 y que desemboca en ella.

Desde este pueblo hemos seguido las indicaciones que te llevan al centro de Corçá y por la parte trasera llegado al Restaurante La Vil-la, donde hemos comido.

Para regresar a Ullastret seguimos el lateral de la Riera Rissec hasta encontrar el Daró que hemos atravesado a la altura de Matajudaica.

LA TRADUCCION AL CATALAN ES DEL TRADUCTOR DE GOOGLE.

Les rutes circulars formen part dels nostres trajectes per conèixer tots els racons de la Província de Girona. La idea d'aquest tipus de rutes és començar en un poble de la Província i donant una volta circular tornar a el mateix passant per alguns camins pels que no havíem passat abans a les nostres anteriors rutes.
Gràcies a el Mapa de l'Món de Wikiloc ens situem sobre la població que volem visitar i els seus voltants i podem marcar alguns camins de pas que no coneixíem. Tot i que cada vegada resulta més difícil no repetir trajectes per la quantitat de rutes que hem pujat a Wikiloc.
En aquest cas la ruta circular és per Ullastret.

Des d'aquí ens dirigim cap a Sant Iscle D'Empordà per una pista ampla que era l'antic camí vell de la Bisbal d'Empordà.

Arribem a aquest poble després de passar davant del Mas d'en Casadella que es va fer molt conegut després de concursar al programa de TV3 Joc de Cartes, travessar el Riu Daró i la carretera GI-643.

Volíem visitar la Font de Sant Iscle que figura al mapa cartogràfic, però no l'hem trobat per enlloc. El que si hem aconseguit és arribar a Ultramor per entre camps d'arbres fruiters.

Ens dirigim cap al Ter seguint en paral·lel la carretera a Verges i quan vam arribar prop del riu, el seguim fins arribar a l'Illa d'avall, que és on ens apartem d'ell per pujar un dur ascens a la zona del Sorral de la Resclosa i fent una volta a Els Masos i a Foixà.

Per arribar a Rupià hem seguit un camí entre camps i molt enfangat que segueix de prop de la carretera GIV-6422 i que desemboca en ella.

Des d'aquest poble hem seguit les indicacions que et porten a centre de Corçà i per la part posterior arribat a el Restaurant La Vil-la, on hem menjat.

Per tornar a Ullastret seguim el lateral de la Riera Rissec fins a trobar el Daró que hem travessat a l'altura de Matajudaica.
Zdjęcie

Ulastret

Zdjęcie

Sant Iscle D'Empordá

Zdjęcie

Fotos

Zdjęcie

Cruce Colomers -Foixá

Zdjęcie

Cruce Sant Llorenç - Foixá

Zdjęcie

Foixá

Zdjęcie

Castell de Foixá

Zdjęcie

Rupiá

Zdjęcie

Corçá

Zdjęcie

Restaurante La Vil-la

Zdjęcie

Castell D'Empordá a lo lejos

Zdjęcie

Foto

Zdjęcie

Ullastret

Komentarze

    You can or this trail