Czas  6 godzin 6 minut

Uploaded 22 grudnia 2019

Recorded grudnia 2019

Obejrzane 38 razy, pobrane 3 razy

w pobliżu Banyoles, Catalunya (España)

Banyoles - Sta.Maria de Porqueres - Sant Patllari - Collet de Pujarnol - St.Nicolau - Golany - El Freixer - la Palomera - Serra de Finestres - Fontpobra - Can Xel - Volcà Croscat - Coll de Boixeda - St Julià del Mont - Pruan - Creu Moner - Coll Salom - Pi de St.Josep - Resclosa de Serinyà - St.Miquel Sesvinyes - Caselles de Baix - Banyoles

La ruta no és 100% ciclable, hi han varis trams de corriol, en que s'ha de fer algun peu o petit tram a peu, dependrà molt de la tècnica de cadascú.

Ruta molt variada, que transcorre per tot tipus de terreny, trams enporlanats, pujada a Rocacorba ( Coll de Pujarnol fins St.Nicolau) i des de Can Xel fins el Croscat. Força trams de corriol, per destecar, la baixada de St.Patllari, La serra de Finestres i Tram llarguisim des de Sant.Julià del Mont fins a la resclosa de Serinyà (15Km de corriol que no deixarà a dingú indiferent. La resta sense problemes per pistes.