7,7

Obejrzane 7 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Banyoles, Catalunya (España)

Ruta, entre moderada i difícil, per algun dels trams malmesos de la pujada fins al Mirador de Can Ramió

Com sempre, sortida vorejant el estany i en direcció a les Estunes, on despres ens desviem a l'esquerra per la pista que ens porta fins a Camós.
Travessem el poble i just al Camp de Futbol, a la dreta, a pocs metres hi ha la pista de pujada, amb camí molt i molt trencat que es va enfilant.
Passem per el costat de la muntanya de Sant Joan i pista amunt que es va estrenyent fent- se corriol fins a dalt del Mirador de Can Ramió.

Aquí toca un tros mes amb un parell de pujades cabrones i després pista de baixada fins al creuament de camins de la Creu de l'Aspell on seguim en direcció a Pujarnol.

Pista avall fins a sortir a Can Gelada i a la carretera de Rocacorba que seguim amunt fins al trencant a la dreta que porta a Mieres i Sant Miquel de Campmajor.

Després baixem per asfalt en direcció a Banyoles i ens desviem al final per fer la trialera del Frigolet i tornada per l'estany fins al punt de partida.