Czas  jedna godzina 25 minut

2,8
5,7

Obejrzane 298 razy, pobrane 10 razy

w pobliżu  Balsareny, Catalunya (España)

Aquesta ruta és per descobrir camins i corriols desconeguts (per mi), es curta perquè s’han retallat les marrades, anades i vingudes, per poder fer un itinerari continuat. La ruta la comencem a Balsareny i anem a buscar u túnel que passa per sota la C-16, agafem un camí que va cap a la granja del Santa Susanna i s’enfila pel serrat del Maurici per un camí força pedregós.

Arribem a una pista més bona que agafem cap a l’esquerra, de seguida la deixem per agafar un curt corriol, a la dreta, que sense complicacions ens retorna a la pista, no hi estem gaire ja que tornem a agafar un altre corriol, també a la dreta, una mica més llarg, que puja suaument fins a tornar-nos a la pista, aquest corriol te un parell de graons on posem el peu a terra.

Seguim pista amunt i aviat la deixem per agafar un altre corriol, ara cap a l’esquerra, aquest baixa i està molt tancat per la vegetació, es pot fer, però, sense baixar de la bici i ens deixa a una camí que puja amb pendent molt fort fina arribar a una pista més ample que va pujant més suaument.

Trobem un corriol a l’esquerra que puja suaument per unes antigues feixes fins arribar la punta d’un talús on hi ha una curta baixada amb fort pendent, a baix el corriol tomba cap a la dreta i va baixant fins arribar a un camí, que baixa una mica per l’obaga i després va pujant, ens un camí molt humit i es veu que s’utilitza poc.

El camí s’acaba al final d’una pujada i segueix un corriol que el trobem molt humit, de fet estem anant per l’anomenada Baga Fosca, baixa sense dificultats tècniques, tot i que en un punt baixem de la bici perquè rellisca molt. Arribem al torrent de la Font de la Roca i ens trobem un camí de pujada molt desfet i pedregós on haurem d’empènyer una miqueta.

El camí arriba a un de més ample i l’agafem cap a l’esquerra amb un fort pendent i ens deixa a una bona pista que va per la carena de la serra de Fucimanya, aviat comença a baixar fins arribar a un corriol que ens porta sense cap dificultat al pont de la Roca on agafem la carretera que ens porta ens menys d’un quilòmetre a Balsareny

Balsareny investigant camins i corriols from Pedalant la gent s'entén on Vimeo.