Czas  7 godzin 10 minut

Uploaded 9 września 2014

Recorded września 2014

Obejrzane 2247 razy, pobrane 7 razy

w pobliżu  Arnstadt, Thüringen (Deutschland)

Aquest trajecte segueix la ruta marcada com a Bach-Rad Erlebnis Route amb inici i final a la ciutat d'Arnstadt.
Abans d'arribar a Arnstadt, hem fet una petita parada a Dornheim per visitar el lloc on Bach es va casar.
Un advertiment: Si es fa en el mateix sentit que nosaltres, la sortida d'Arnstadt té un pendent aproximat del 10% i no es posa massa bé. Si es fa en sentit contrari, els pendents seran més suaus i al final, tindrem una baixada ben divertida.
Sortida molt variada amb uns paisatges fabulosos, pistes de terra en bon estat pel mig de boscos molt macos i plens de pinatells, que sembla no cull ningú.
Podríem dir que un 60% terra i un 40% asfalt.
Sortim d'Arnstadt en direcció a Crawinkel amb sortida de forta pendent, com ja hem dit. Travessem uns boscos molt bonics seguint els panells que anirem trobant durant tot el dia. Passem el poblet d'Espenfeld, després Gossel fins que arribem a Crawinkel des d'on ens dirigim cap al nord, direcció Ohrdruf.
A Ohrdruf, una bonica plaça i el Schloss Ehrenstein a la sortida cap a Wechmar. A Schwabhausen, trenquem a la dreta direcció Wechmar travessant una zona de petites llacunes i molins, amb una part destinada a la repoblació de vaques vermelles (sembla que estaven en perill d'extinció).
Arribem a Wechmar, visita a la casa familiar d'en Bach i continuem fins a Mühlberg, població molt bonica presidida pel castell de Mühlburg.
Sortim i fem una petita visita al poblet de Holzhausen on es troba el curiós museu de la salsitxa de Thüringia, el Bratwurstmuseum amb unes salsitxes molt bones.... per qui li agradin. El lloc ja mereix la visita.
Seguim ja fins arribar a Arnstadt on tenim el nostre cotxe.
09-SEP-14 11:43:12

Qué hermosa ruta.

• Zdjęcie RIANEL

RIANEL 2017-09-15

Gràcies Steffen per la teva valoració.Nosaltres també la vàrem trobar molt bonica.