Pobierz

1 lipca 2021

czerwca 2021

Obejrzane 32 razy, pobrane 1 razy

w pobliżu Beteta, Castilla-La Mancha (España)

MV03 Beteta – Torrebaja 170 Km.- 3.500 acum

Esmorzo una pasta de xocolata d’una màquina expenedora, q trist però no em puc esperar a q obrin els bars. Em desvio al cul de sac per veure la laguna del Tobar. Fa bona temperatura i molta, molta pujada, una darrera altra.

Avui no dinaré calent i això és un error que per molt que intenti evitar al final passa.

Arribo a Beamut però el bar està tancat, seguim cap a Bingo. Paro al següent poble i em demano un entrepà de xoriço vermell, era tot el que hi havia. Ep! Bona gasolina, me’n reservo 2/3 per si de cas.

Sempre s’ha de portar un entrepà de reserva al sarró, et pot salvar la vida.

Faig parada refrigeri a Laguna del Marquesado, amb una bona font de aigua fresca, fresca. Era per agafar forces a la tremenda pujada fins a Zafrilla.

Aquí comença una altra travessa pel desert fins al poble de Alobras. Tinc temps però poques forces per arribar a El Cuervo on no trobo per dormir així q esgotat segueixo fins Torrebaja sortint de Cuenca per entrar a Castelló.
Estic mort i he de pujar la bici a l’habitació d’una segona planta després d’arreglar les pastilles de fre q se m’han cristal·litzat.

Demà toca Javalambre, serà el més dur de totes les jornades.