Pobierz

1 lipca 2021

czerwca 2021

Obejrzane 71 razy, pobrane 6 razy

w pobliżu Teruel, Aragón (España)

MV01 Teruel – Refugi Alto Cubillo 134 km - 3.300 acum

Avui viatge i primera etapa. S’ha de començar fort encara que després de Sant Joan he dormit 4 horetes ben justes.
Aparco a l’estació de trens, munto alforges i pujo a fer-me la foto amb el torico i a esmorzar.
El camí està a 1 minut del centre de la ciutat i ja faig ruta. Terreny sec al principi i ja aviat començo a veure bosc q m’acompanyarà pràcticament tota la ruta.

Arribo a Albarracín, Pueblos Bonitos de España, i és cert. Dino aviat però Bronchales és a 30 km. De pujades. Rampots per sortir d’Albarracín. Paro al càmping de Bronchales a fer un ‘aquarade’ i unes pastes de la màquina expenedora.
Agafo aigua a Orihuela del T. I m’enfilo fins al refugi de El Collado i de la Portera després.

Ja està tota la pujada feta. Arribo a Griegos on volia dormir en el pitjor dels plans però vaig bé de temps i veig q podré arribar al refugi del Alto del Cubillo que era la millor de les meves previsions. Abans he parat a el Nacimiento del Tajo, demà el tastaré.
Nota: al sortir massa tard de Teruel vaig decidir no fer el cul de sal fins al mirador que hi ha a 30 km.