Obejrzane 5 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu  Manlleu, Catalunya (España)

Ruta molt maca de fer per unes carreteres molt boniques.
L'únic tram una mica pesat son uns 5 km de la carretera nova de Prats, que hi ha força trànsit.
A part d'això una ruta recomanable.
Pugem per la Trona fins Sant Boi, allà continuem amunt fins a trobar la carretera que va seguint la carena.
Al cap de 1 km hi ha el trencant a mà dreta cap a Santa Eulàlia de Puigoriol, hi han 9 km fins al poble amb una carretera estreta i molt bonica primer de baixada i després s'enfila una mica.
Seguidament des del poble anem cap a buscar la carretera de Prats on anem a parar al restaurant La Mola abans passant per Santa Creu de Jotglar.
Es fan aquests pocs quilòmetres fins a trobar el trencant cap a Sant Bartomeu, el qual amb poca estona arribem a un trencant on a l'esquerra acabes de pujar-hi i recte vas cap a Vic per l'antiga carretera de Prats que és la que hem agafat.
Una molt maca baixada fins arribar a Vic i des d'allà cap a Manlleu.