Pobierz

19 marca 2015

marca 2015

Obejrzane 1529 razy, pobrane 31 razy

w pobliżu Igualada, Catalunya (España)

He sortit d'Igualada cap a Santa Margarida de Montbui, per la carretera de Valls, fins arribar a dalt hi ha uns 11Km més o menys de pujada, després pràcticament tot és baixada fins arribar a Santa Maria de Miralles,agafem la carretera de Valls, i passem per Esblada, Querol i el Pont D'Armentera, un cop passat aquest encantador poble, hem d'agafar el desviament a la dreta de Mas del Plata, on per fi trobem a aquesta estàtua de Mazinger Z que tants records ens porta a la majoria de nosaltres. Fins aquí m'han sortit uns 47km i el ritme era molt bo ja que tant la carretera com el temps m'han acompanyat. Un cop he fet les típiques fotos amb Mazinger, prenc el camí de tornada pel Serral, primer em tiro cap al Pla de Santa Maria, després paso per Cabra del Camp, i Sarral, ara ja direcció a Santa Coloma de Queralt, la Panadella i per la carretera vella cap a Jorba, i per finalitzar a Igualada, el camí de tornada ha estat una mica més llarg ja que m'han sortit uns 67km, i encara que hi ha bastantas pujades, el dolent ha estat el vent que per molt que pedalaba, semblava que no avançava res. Però és xula de fer i la aconsello, això si, fer la parada on hi ha el Mazinger Z que val la pena.