• Zdjęcie Campdevànol Merlès

Recorded czerwca 2018

5,3

Obejrzane 69 razy, pobrane 0 razy

w pobliżu Campdevànol, Catalunya (España)

Aquesta ruta és la tornada des de Campdevànol fins a Merles de la ruta de Wikiloc https://es.wikiloc.com/wikiloc/spatialArtifacts.do.
Sortim de la hípica Niubó passant primer per el polígon industrial i després per el camí Ral fins el Camping allí seguim al costat del torrent d’Estiula fins trobar el camí que va cap al sud a l’esquerre deixem la baixada als diferents gorgs. A uns 6 km hem de travessar el torrent aquests dies baixava molt ple, passem per la Casa anomenada l’Auró, i anem seguint el camí que en gran part és encimentat fins trobar a la dreta el Rec de la Riba que anem seguint en direcció sud, nosaltres hem fet una volta en direcció a l’Ermita de Santa Eulàlia, però també es pot seguir paral•lel a la riba, la creuem per un pont i seguim en direcció sud per el camí d’anada, tornem a creuar la riera de Merlès i arribem a ón vàrem començar l’excursió al Camping Puigcercós. Prenem un refresc abans de carregar els cavalls i tornar a casa. En total uns 22 km tot el camí es fàcil uns 300 metres de desnivell

També es pot seguir paral·lel