Czas  2 godzin 11 minut

4,9
9,8

Obejrzane 73 razy, pobrane 8 razy

w pobliżu Sentfores, Catalunya (España)

Una altra repetició d'aquesta clàssica ruta propera a la ciutat de Vic en la modalitat de córrer i amb gairebé distància de mitja marató de muntanya. Seguim l'itinerari marcat com a PR C-41 i conegut com a Sender de Gurb. Passarem per llocs molt emblemàtics com Sant Andreu de Gurb, Sant Roc, la Creu de Gurb, Sant Julià de Sassorba, Sant Sebastià i Sant Joan del Galí, alguns d'ells plens d'història. És una ruta amb un traçat poc tècnic i més aviat ràpid, amb pistes amples i corriols fresats. Té però, algun curt tram amb herba alta en passar-hi poca gent o, on els treballs forestals no respecten l'itinerari marcat; destacant sobretot la pujada a Sant Sebastià, on per culpa de la tala i la neteja, hem passat per pista durant pocs metres, en ves de seguir fidelment el corriol; res important.
Ruta molt recomanable però si la feu en dies d'estiu o forta calor, aneu proveïts de força aigua.

Aparcament, inici de la ruta

Ermita de Sant Joan Del Galí

Sant Sebastià

• Zdjęcie ratillaman

ratillaman 2019-06-20

L'he gaudit molt però he passat molta calor!!!