Czas  2 godzin 27 minut

2,5
5,1

Obejrzane 293 razy, pobrane 10 razy

w pobliżu Arsèguel, Catalunya (España)

El patiment dels 3 quilòmetres de pujada infernal pel grauet de la Vertical s'esvaeix en gaudir de les vistes des del Roc Beneïdor

POTS VEURE L'ÀLBUM COMPLET DE FOTOS DE LA RUTA AL GOOGLE FOTOS

Volta completa al Roc Beneïdor, de 1.681 m, i des del qual es gaudeix d'unes panoràmiques de somni sobre el Cadí i la subcomarca del Baridà.

Es tracta d'una rutassa en majúscules. La pujada pel grauet de la Vertical és exigent, contundent, un tirapits de collons. Només pels amants dels senders solitaris i que s'han de treballar. L'arribada al Roc Beneïdor però, farà que tots els patiments i cagadéus que hem deixat anar durant la pujada s'esvaeixin tot avistant el Cadí i el Baridà des d'aquesta talaia espectacular.

Només ens queda la tornada, que tot i que pràcticament ja és tot baixada, no us penseu que serà bufar i fer ampolles. Trams tècnics, esgarrinxades, cansament, trams de baixada contundent... tot això farà una ruta exquisida pels amants dels camins aspres, esquerps, que no es volen deixar fer amb facilitat però que ens acabaran robant el cor.

Una fantàstica volta però que caldrà evitar els dies de calor o de mullena i fang al camí ja que ens complicarien, encara més, la vida.
Parking

Skrzyżowanie

CORRIOL ESQUERRA

CRUÏLLA

ELS CINGLES (MIRADOR NATURAL)

FONT DEL RIGUER

Stanowisko archeologiczne

SANT ANDREU DE LA QUERA

Przełęcz

SERRAT DE LA MINA (COLLET)