Obejrzane 496 razy, pobrane 15 razy

w pobliżu Cardona, Catalunya (España)

Marxa de resistència organitzada per Camàlics al voltant de Cardona el dia 6 de març de 2015.
Una molt recomanable volta circular per les muntanyes que envolten l'espectacular Castell de Cardona i que permet conèixer llocs importants del Setge del 1714 que va sofrir aquesta vil·la durant la Guerra de Successió.
Realitzada en sentit horari, es ressegueix la serra fins prop de Clariana de Cardener i tornant als miradors del Remei i Claranes, en un tram amb contínues pujades i baixades. Un cop passat Santovà, la volta prop del Cardener ens deixa un tram amb excel·lents vistes i una duresa elevada. I tot i estar a tocar del Castell, ens allunyem de nou fins a Malagarriga per retornar per la banda sud-oest i vorejar l'impressionant muntanya de sal i enfilar el retorn pujant de nou al Castell de Cardona.
Una marxa molt interessant amb gran part de corriols i senders i amb una duresa més elevada del que es pot suposar, un continu trencacames que farà les delícies dels amants de la mitja muntanya.