Pobierz

4 lipca 2020

lipca 2020

Obejrzane 8 razy, pobrane 2 razy

w pobliżu Ordino, Ordino (Andorra)

• Zdjęcie angelm4n

angelm4n 4 lip 2020

Pujada al Roc de la Cauba des d'Ordino per Camí de Santa Barbara (el camí de darrere Esport Les Planes está tancat per una esllevisada...)

Agafem el camí de Santa Barbara direcció Nord i després de la pujadeta forta no continuem cap a Sornas. Hi ha un desviament per una pista cap a la esquerra (marcat amb un cartell i la direcció cap al Roc) amb una forta pujada. Arribem a una borda i un camp obert. Caminem cap a la esquerra sense apropar-nos a la borda (hi ha un sender entre la herba amb un punt groc a una pedra). Continuem cap a la esquerra del camp fins arribar al marge esquerre de la muntanya i continuem cap a munt, cap al bosc (veureu punts grocs a les pedres). Dins del bosc no ens podem perdre, ja que està marcat. Tot i així: sempre pujant i cap a la esquerra... Fins arribar a la corda i la cadena. Pujem i seguim el camí fins trobar el cartell que ens indica el Roc tot recte. De tornada agafem el camí de baixada a la esquerra (no tornem per on hem pujat). Després de pasar el cartell del desviament cap a Erts, continuem recte direcció Coll de les Cases. A partir d'aqui fem un parell de petites pujades i hem de començar a fixar-nos a la dreta, ja que veurem entre els arbres un cartell de fusta amb el nom d'Ansalonga. Precaució amb aquesta baixada en cas de trobar-nos el camí mullat, baixa molt dret fins a la meitat del camí. Arribem a la carretera, creuem i agafem el camí Ral fins tornar al punt de partida. Jo vaig estirar una mica més la sortida per provar les bambes noves ;)